Denk je sterk
en train je fit

  • FUN & EFFECTIVE
  • BUIKSPIERPLEZIER
  • MAX. 15 MINUTEN WORKOUTS
  • ONBEPERKT SPORTEN
  • VIDEO'S BESCHIKBAAR OP TABLET, LAPTOP & MOBIEL
  • BEPAAL JE DOEL EN TRAIN OP EIGEN NIVEAU
  • FYSIEKE & MENTALE FITHEID
  • NO NONSENSE
  • DIRECT TOEGANG TOT ALLE PROGRAMMA'S

Gratis proefprogramma • 5 video's

Bodyhoop Fitnesshoelahoep programma Beginners • Intermediate • 20 video's

Bodyhoop Fitnesshoelahoep programma Intermediate • Pro • 52+ video's

FitGirl Mobility Programma • 31 video's

Kettlebell programma #1 • 30 dagen programma • 10 min per dag

Kettlebell programma #2 • 30 dagen • 10 min per dag

Kettlebell • Total Body Workouts • 10 - 20 min

Mindset Coaching • Jouw weg naar blijvend resultaat • 12 weken • 9 video's • digitaal werkboek

Mindset Coaching • Vergroot je kans op succes • 12 weken • 7 video's • digitaal werkboek

Yoga lessen • 10 tot 25 min • 10 lessen en meditatie podcasts

Voeding & Recepten

FitMom • Blijf fit tijdens de zwangerschap • 20 min • 4 video's

FitGirl • Leer hoelahoepen • 5 min • 15 video's

Bodyhoop • Workout Pro • 20 min • 25 video's

Bodyhoop Challenge Augustus • 15 tot 20 min • 30+ video's (met extra strakke bovenarmen challenge)

Bodyhoop Challenge Mei • 15 min • 30+ video's (met extra split squat challenge)

FITGIRL. JOUW COMPLETE ONLINE GYM. BEPAAL ZELF WAAR EN WANNEER JE TRAINT

Gezond leven hoeft niet ingewikkeld te zijn. FitGirl houdt het simpel, snel en effectief. Bepaal zelf hoe fit je wil zijn, wij helpen je om jouw doel te behalen.

Onze workouts zijn geïnspireerd op:

  • de wensen van de vrouwen die wij in de afgelopen 10 jaar getraind hebben,
  • onze kennis en expertise,
  • onze eigen (sport)behoefte.

Wat als een rode draad door onze programma's loopt is: Effectief & functioneel buikspierplezier. Dit zorgt niet alleen voor een strakkere taille en een plattere buik, maar ook voor een sterke core.

FitGirl doet niet aan hypes, wel aan resultaat.

Ervaar vanaf vandaag dat effectief trainen niet saai hoeft te zijn. Geniet van alle variaties in workouts, het plezier, de voordelen en de simplicity.

Om fit te worden hoef je jezelf niet dagelijks af te matten. Wij laten je graag ervaren dat minder, meer betekent.

Het FitGirl programma is een totaalaanpak met een gedachte erachter en bestaat uit de volgende onderdelen:

1. Burn more met full body hoelahoep workouts
2. Bouw meer rust in en kom in balans met yoga
3. Simpel en snel sterker en strakker met de kettlebell
4. Vind de juiste mindset
5. Behaal meer resultaat door aandacht voor mobiliteit & flexibiliteit
6. 30 dagen programma's en losse workouts

Speciaal voor alle vrouwen die een strakkere taille willen en op een speelse maar functionele manier de core-, buik-, been- en bilspieren willen trainen.

Het hele jaar door sporten wij met je mee. Wekelijks ontvang je nieuwe video's.

Extra cadeau voor leden van FitGirl: 4 Keer per jaar gratis deelname aan de Bodyhoop Challenge van 30 dagen (totale waarde 130 euro)

Train samen met Sarah

Hoi, Ik ben Sarah, 37 jaar en jouw persoonlijke online Kettlebell, Fitness hoelahoep & Mobility trainer. In 2008 ben ik afgestudeerd als fysiotherapeute, zwangerfit docente en ben me daarna gaan specialiseren in een bijna holistische aanpak van behandelen i.c.m. de nieuwste kennis op het gebied van trainen.

Ik kwam er al snel achter dat bijvoorbeeld een rug of schouderklacht vaak niet de oorzaak is van het probleem, maar eerder een gevolg van een probleem op een andere plek in het lichaam. Daarnaast spelen mobiliteit en mindset ook vaak een rol. Dit wetende hebben we een online gym ontwikkeld waarbij je niet alleen sterker, fitter of slanker wordt, maar daadwerkelijk ook verschil gaat ervaren in het dagelijkse leven of tijdens je hobby's.

Sporten met een relatief zwaar gewicht vindt men vaak spannend. Bij FitGirl zijn alle programma's zo opgebouwd dat je op je eigen niveau kunt instappen en dat het voor iedereen effect zal hebben. Ben je nog niet zo getraind ? Bedenk: je bindweefsel is beter belastbaar wanneer je "relatief zwaar" en langzaam traint met minder herhalingen, dan wanneer je met weinig/geen gewicht jouw maximale aantal squats in een record tempo probeert te verbeteren.

Wanneer je lid wordt, zul je zien dat ik in het begin nog niet zo fit en strak ben. Ik was 10 weken ervoor bevallen van mijn derde zoon en moest zelf ook weer van voor af aan beginnen. Langzaam opbouwen met de fitness hoelahoep en met de kettlebell. Meer is niet nodig voor een vrouwelijk, krachtig, functioneel sterk, en strakker lichaam.

Waarom ik zo graag een paar keer per week (kort) sport? Wanneer sporten een gewoonte is - net als je tanden poetsen -, merk ik dat mijn lichaam meer energie heeft. Dat mijn lichaam gelukshormoontjes aanmaakt. Dat ik me mentaal sterker voel. Ook al sport ik thuis, ik hou me wel zo veel mogelijk aan mijn vaste sportmomenten om uitstel te voorkomen. Wanneer ik eenmaal in een lekker (sport) ritme zit, vraagt mijn lichaam vanzelf naar gezondere voeding. Hierdoor wordt de focus verlegd van diëten om (bijv.) de zwangerschapskilo's te verliezen naar: HOE voed ik mijn lichaam om sterker en fitter te worden.

Meer spiermassa = meer (energie)verbranden

In tegen stelling tot duursporten blijft je metabolisme nog uren na je workout verhoogd. Wanneer je langzaam maar zeker meer spiermassa opbouw voel je je sterker en vraagt je lichaam ook om de juiste hoeveelheid voeding. Dat betekend MEER ( gezond) eten dan je denkt. Blijf je lichaam voeden en sla geen maaltijden over.

FITGIRL is een unieke online gym waar verschillende expertises en effectieve trainingen zorgvuldig op elkaar afgestemd zijn. Met onze kennis en jarenlange online & offline ervaring hebben we al meer dan duizend vrouwen geholpen met het behalen van prachtige resultaten.

Ervaringen van deelnemers

Martine

Fitnesshoelahoep en mobility programma: Ik heb gedurende een langere periode in de sportschool lessen gevolgd, best wel zware lessen ook. Circuittraining, een combinatie van kracht en conditie. Maar nog niet eerder heb ik in een relatief korte periode met zo weinig tijdsinvestering zo’n gespierde core ontwikkeld. Mijn buikspieren zijn gewoon zichtbaar, ongelofelijk toch? En dat na 2 keer een keizersnede en ook nog gewoon thuis! Ik ben blij dat ik de stap heb genomen om een abonnement bij jullie af te sluiten, het voegt veel toe. Ook al kan ik door een schouderblessure niet alles volgen en zijn er ook programma’s die me minder aanspreken. Het aanbod is heel gevarieerd. Ik ben er blij mee, bedankt!

Lees verder...

Edith

Fitness Hoelahoep Programma: Ik wilde graag een paar kilo’s afvallen en mijn spieren trainen. Ik voel verbetering in mijn spierkracht en ben zeer tevreden over het resultaat met afname in gewicht en omvang. Voel me lekker in mijn vel zitten en mentaal sterker en sta opgewekter in het leven. Aan iedereen die graag beter in balans wil komen of graag wil afvallen in omvang en gewicht kan ik aanraden om mee te doen. Het is echt heerlijk om mee te doen met het programma, het voegt zoveel toe voor jezelf in je eigen leven. Een compliment voor jullie invulling van het programma. Er is aandacht voor de moeilijkheidsgraad t.a.v. oefeningen, werd rekening gehouden met deelnemers die minder lenig waren, door het aanbieden van verschillende niveaus, waardoor je zelf je keuze kan maken met welke oefening je het beste mee kan doen!

Lees verder...

Stephanie

Alle programma's: Ik wil bij deze even trots vermelden dat ik dus elke ochtend trouw mijn programma doe. Zin of geen zin. Het past bij mij. Supertrots op jullie dat jullie het voor elkaar gekregen hebben om een site/programma te lanceren dat werkt. Voor mij. En ja, mijn lichaam wordt echt al strakker op een gezonde manier. En nee, de windmill is geen favoriet. Rechts lukt redelijk. Links heeft meer tijd nodig maar ik zie het als een uitdaging ;-) Wat mijn arm aangaat: Sarah je bent mijn heldin! Het kriebelt nog af en toe maar dankzij jou advies ben ik van de helse pijnen af. Waar neurologen voor een raadsel stonden (en niet naar mij luisterden) luisterde jij op afstand en kan ik weer gewoon bewegen. Dank!!!

Lees verder...

Laura

Kettle Bell Programma: Ik dacht van te voren: kan ik het wel volhouden? Mijn doel was sterker en fitter worden. En ja! deze methode van 10 min per dag trainen heeft me echt sterker en fitter gemaakt. Ik merkte al snel dat ik sneller de trap op kwam, de boodschappen makkelijker kon tillen en mijn conditie ook al snel verbeterde. Mijn resultaat is dat ik een stuk sterker ben in mijn core en ook een stuk fitter. Ik voel me veel energieker. Door het samen te doen en door zulke fijne begeleiding werd ik elke dag weer gemotiveerd om te trainen. Mijn buik is voor het eerst sinds ik kinderen heb gekregen echt helemaal plat. :-)) Daarnaast werkt het fitter zijn voor mij ook mentaal door. Ik kan veel meer aan. Tenminste zo voelt het. :) Ik zou de trainingen van harte aanbevelen aan diegenen die in een korte tijd en onder superbegeleiding fitter, sterker en strakker willen worden. Het is laagdrempelig, super easy en ook nog leuk om elke dag te doen.

Lees verder...

Marije

Kettle Bell programma: De sportmomentjes van Sarah hebben me veel gebracht. Al na een paar weken meedoen voelde ik me fysiek en mentaal sterker worden. Door de fijne professionele begeleiding en aanmoediging werd het een dagelijkse routine. Doordat ik me sterker voelde durfde ik ook mijn hardloop schoenen weer uit de kast te trekken. Dus overall ben ik veel sportiever en fitter geworden. Dus ik ga zeker door. Ik kan het ieder ander aan bevelen!

Lees verder...

Astrid

Fitness Hoelahoep Programma: Superrr want toch nog van 63 kg naar 61,5 kg en taille -4 cm buik -7 cm heupen -2 cm en dijbeen -3 cm totaal van maar liefst -1,5 kg en -16 cm!!! 😉 Ik vind de VHoop superrr leuk en een (gezonde) verslaving net als de Bodyhoop die ik al sinds 2015 heb zeker nu je ook nog eens via de app alles kan aflezen en een motiverende challenge kan aangaan met iemand uit de rankinglijst! ;) Keep up the good work thanx!

Lees verder...

Carla

Alle programma's: Ik vind het geweldig jullie programma's. Het jaar abonnement is zo gevarieerd dat je je geen moment hoeft te vervelen. Ik sta s'morgens 6 uur op en begin met los maak oefeningen dan een workout en als laatste de halve maan die ik eerder heb geleerd bij de workout. Ik heb veel meer energie over de dag. Ik had nooit gedacht dat dat mij zou lukken voor het ontbijt sporten. Een dikke 10 voor jullie programma's.

Lees verder...