Kettlebell • 30 dagen • Programma 2 • 10 min per dag •

Let op! We adviseren je om pas dit 30 dagen programma te starten zodra je het Kettlebell programma Atletisch sterker en fitter volldiog hebt afgerond.

Ben je nieuw op fitgirl? klik hier om direct te starten met het 30 dagen programma: Atletisch sterker en Fitter. Het programma is een combinatie van spierkracht, mobiliteit én mentale kracht dat nodig is om het vol te houden.

Voorbeeld: een squat waarbij je door de knieën buigt, de heupen omlaag.
Dit vraagt vooral mobiliteit in de heupen, knieën en enkels.
Daarom geloven wij in een combinatie van actieve workouts, yoga en mindset oefeningen.
Je kunt direct beginnen en het is voor iedereen! Ook voor gevorderden!

Kettlebell programma 2
Heb je er ook zo een zin in? Wij vinden het niet alleen gezellig, maar vooral ook super goed dat je er weer bij bent.

Het lichaam kan zich perfect aanpassen (positieve als negatieve adaptaties). Blijf je lichaam uitdagen en verrassen om telkens weer resultaat te behalen.
Een andere eigenschap van het lichaam is om de weg te kiezen met de minste weerstand. Door te spelen met verschillende 'time under tension', tempo's, oefeningen, het aantal herhalingen en eventueel onze mindset coach proberen we het lichaam meer in balans te brengen.

De motivatie om fit te blijven moet vanuit jezelf komen, maar soms is een stok achter de deur, of een duwtje in de rug heel fijn. Wij halen wij veel energie uit onze trouwe challenge deelneemsters, leden en fanatieke sportmaatjes.

In groepjes trainen is soms minder effectief (je staat langer te kletsen, en je houdt onbewust meer pauzes tussendoor)......behalve bij Fitgirl!
Train mee met Fitgirl, installeer zoom of Skype en spreek online af met je vrienden en familie zonder verlies van effectiviteit. Woon je dichterbij elkaar dan is samen in de tuin of het park sporten met Fitgirl ook een gezellige optie.

LET OP! VANAF NU OOK KETTLEBELL LIVE LESSEN! en train op dezelfde dagen als een pro

Liefs, Angelique, Sarah en heel team FitGirl.nl