Kettlebell programma #2 • 30 dagen • 10 min per dag

Let op! We adviseren je om pas te starten met dit programma zodra je het Kettlebell programma #1 volledig hebt afgerond.

Level beginners/intermediate: Klik hier voor het Kettlebell programma #1

Heb je er ook zo een zin in? Wij vinden het niet alleen gezellig, maar vooral ook super goed dat je er weer bij bent.

Het lichaam kan zich perfect aanpassen (positieve als negatieve adaptaties). Blijf je lichaam uitdagen en verrassen om telkens weer resultaat te behalen.
Een andere eigenschap van het lichaam is om de weg te kiezen met de minste weerstand. Door te spelen met verschillende 'time under tension', tempo's, oefeningen, het aantal herhalingen en eventueel onze mindset coach proberen we het lichaam meer in balans te brengen.

De motivatie om fit te blijven moet vanuit jezelf komen, maar soms is een stok achter de deur, of een duwtje in de rug heel fijn. Wij putten wij veel energie uit onze trouwe challenge deelneemsters, vriendinnen en leden.

In groepjes trainen is al snel minder effectief (je staat langer te kletsen, houdt onbewust meer pauzes tussendoor)...behalve bij Fitgirl!
Train deze maand alleen of spreek een keertje af met vriendinnen zonder verlies van effectiviteit. Train alleen of spreek af, via zoom of Skype en klets lekker met vrienden of familie tussen de oefeningen door, of spreek in de natuur af en doe samen de workout van de dag.

Mede dankzij onze trouwe Bodyhoop fans en Sarah's sport vriendinnen is Fitgirl eindelijk realiteit geworden. Na jaren online en offline les geven, verschillende sport programma's ontwikkeld te hebben en na heel veel positieve reacties en mooie resultaten hebben we eindelijk de grote stap te zetten. Dank jullie wel voor al het vertrouwen en geduld.

Liefs, Angelique en Sarah