Heeft jouw vaatwasser in plaats van een besteklade, een bestekmand? Dan heb je vast wel eens gedacht hoe jij je bestek het beste in deze bestekmand kunt zetten. Want: moet het handvat nou naar boven of naar beneden? Gelukkig is het antwoord daarop heel erg simpel. Om je bestek zo schoon mogelijk te krijgen, moet je je vorken, messen en lepels zowel naar boven als naar beneden in de bestekmand zetten. Ja, echt waar!
Lees verder op www.Happyinshape.nl
Geplaatst op 02 maart 2024 door happyinshape