Pre-workouts • Animal based movements • No equipment

VANAF 8 JANUARI LIVE BODYWEIGHT WORKOUTS! Schrijf je via live lessen of bekijk onze bodyweight workouts hier terug (Live les gemist).
Gordon's live lessen zijn anders opgebouwd dan de onderstaande workouts.
Gordon start rustig en gebruikt bekende oefeningen op basis van lichaamsgewicht.

If you don't use it, you'l loose it.
Ons motto is: roep nooit dat je iets niet kunt, voordat je het geprobeerd hebt. Ga met ons de uitdaging aan, oefen en hou vol. Misschien gaat niet alles zoals je denkt of had gehoopt. Het begint vaak bij de gedachten. Denk positief, ga ervoor en oefening baart kunst.
Aangezien we veelal mobiliteit combineren met spierkracht kan het natuurlijk zijn dat je echt bepaalde mobiliteit/flexibiliteit mist. Neem dan gerust een kijkje bij de yoga lessen of ons mobility programma.

De activerende pre-workout oefeningen, de spierversterkende bodyweight workouts of trainingen met een springtouw kunnen een mooie aanvulling zijn op jouw wekelijkse sport momenten.

We combineren lichaamsgewicht met mobiliteit, coördinatie en stabiliserende bewegingen.
Fitgirl blijft vooruit kijken en zichzelf verbeteren, maar wel op een speelse en effectieve manier.
Volg verschillende soorten trainingen en werk effectief en simpel aan een sterker, fitter en strakker lichaam. Je hoeft hiervoor niet altijd extra gewichten in te zetten.
Onze pre workouts en body weight trainingen zijn geïnspireerd door Animal movement en sluiten perfect aan op onze trainingsvisie. Blijf je lichaam verrassen door telkens 'iets' nieuws te proberen en ervaar de voordelen.

Wanneer kun je de pre-workouts goed gebruiken?

1. Om je lichaam flink wakker te schudden en meerdere spiergroepen te activeren, voordat je aan een Bodyhoop of Kettlebell workout begint. Je zult merken dat je "beter" in kunt zetten tijdens een beweging;
2. Creëer hiermee een langere Bodyhoop, kettlebell of bodyweight workout;
3. De combinatie van kracht en mobiliteit kost je veel moeite en je wilt hier meer aandacht aan besteden zonder extra gewicht;
4. Je bent op reis, niet thuis, of je wilt liever zonder tool rustig maar toch actief bewegen;
5. Als warming up voor het joggen, wandelen of fietsen;
6. Dagelijks als losse oefening of 2 à 3 x per week in combinatie met je huidige FitGirl programma.