Moederdag Challenge - 5 dagen 15 minuten hoepelen

Hey lieve Bodyhoop liefhebber,


Welkom! Jij verdient echt wat me-time. En hoe leuk is het om daar een sportief moment van te maken? Onze Bodyhoop 5 daagse Challenge is de perfecte en leuke manier om op weer lekker actief in je ritme te komen. Volg de workout video's of swing op je lievelingsmuziek en voel het plezier!


Enne, er is meer! Je maakt ook nog eens kans op leuke prijzen! Alle deelnemers kunnen mooie kortingen scoren op Bodyhoop producten. En de kers op de taart: de gelukkige winnaar krijgt een originele Bodyhoop cadeau. Supercool, toch? 🎉


📸 Door je Bodyhoop avonturen te delen op social media met de hashtag #MoederdagBodyhoopChallenge, kun je anderen inspireren en een gevoel van 'samen met elkaar' opbouwen terwijl je plezier beleeft aan de uitdaging. Zo kunnen we met elkaar verder komen.


In deze serie van 5 workouts wordt jij - 'spelenderwijs' - steeds handiger met je Bodyhoop én je traint tegelijkertijd je core: dat zijn je buik-, been-, bil- en rugspieren. Onze trainers maken van alle workouts een full body workout. Maak kennis met Joye, Iris, Margot, Ronja en Angelique.


Bodyhoop jij nog niet zo lang en valt de hoepel nog regelmatig op de grond? Op dag 1 vind je instructievideo's die je op weg helpen. Laat je niet ontmoedigen. Denk maar zo: elke keer als je de hoepel van de grond raapt doe je weer een squat. Geef jezelf desnoods een paar dagen om je de beweging helemaal eigen te maken. Of je het kunt leren? Denk aan fietsen: sommigen fietsen gelijk weg en anderen hebben wat meer oefening nodig. Maar het gaat lukken! 💪


Lukt het al een beetje en valt de Bodyhoop nog maar soms? Doe dan gelijk mee met de video's en zie hoe ver je komt. Een lastige beweging met de Bodyhoop kan je eenvoudiger maken. Bijvoorbeeld: stappen zetten terwijl je hoepelt wordt lopen op de plaats. Probeer en ervaar.


Heeft de Bodyhoop geen geheimen meer voor jou? Dan doe je alles mee en geef je alles wat je hebt.


Heel veel buikspierplezier!