Bodyhoop Challenge Augustus • 15 tot 20 min • 30+ video's (met extra strakke bovenarmen challenge)

30 Dagen sporten met de Bodyhoop fitnesshoelahoep (10 min per dag)

Bodyhoop's tips om fit te blijven in deze maand:

  1. Zorg voor een goede nachtrust. Je kunt zoveel meer aan als je goed geslapen hebt. Zowel geestelijk als lichamelijk. Hou je normale ritme zoveel mogelijk aan en ga op tijd naar bed.
  2. Blijf in beweging. Wanneer je beweegt wordt er door je lichaam endorfine aangemaakt en daarvan weer serotonine. Deze stofjes zorgen voor een meer ontspannen gevoel. Door te bewegen maak je deze geluk makers aan en slaap je beter. Het beïnvloed dus ook je nachtrust. Wij hebben weer 30 superleuke workouts van 10 – 15 min voor je. Lekker om te doen als een pauze tussen 2 werkblokken in, of om de dag mee te beginnen of voor in de avond.
  3. Hoe ga je om met stress? Door stress maakt je lichaam cortisol aan, dat je weerstand verlaagd. Stress is ook niet handig voor een goede nachtrust. Blijf rustig. Ontspan jezelf door de ontspannings- en yoga oefeningen die we voor je in het programma hebben opgenomen.
  4. Eet gezond, gevarieerd, natuurlijk (onbewerkt) en vezelrijk. Vermijd toegevoegde suikers zoveel mogelijk. Investeer in het bereiden van een gezonde maaltijd voor jezelf en voor je gezin. Ga voor onze voedingstips naar Voedingstips en recepten.