Week 5: Kettlebell en bodyweight LIVE met Sarah

70 deelnemers

Deze live les start over:

.. dagen .. uren .. minuten .. seconden

Kettlebell en lichaamsgewicht
De oefeningen zijn relatief simpel, maar toch effectief en zwaarder dan je in eerste instantie zou denken.

Wij van Fitgirl, geloven in jou. De lessen zijn zo opgebouwd dat ze altijd even pittig aanvoelen en ook voor de nieuwste leden te volgen zijn. Ons motto: doe mee, kijk hoe ver je komt, kijk altijd naar wat je wel kunt en hoever je bent gekomen.

Yoga - onderrug klachten?
Heb jij wel eens last van je onderrug? Veel zitten maakt het lichaam stijf en stram. Spanning in de onderrug kan veroorzaakt worden door onder andere een verkeerde lichaamshouding, onvoldoende adembeweging in de buik, onjuiste voeding of hormonale veranderingen. Het is belangrijk om altijd in beweging te blijven. Hoe minimaal ook binnen jouw mogelijkheden.

Rugspieren langs de gehele wervelkolom zorgen ervoor dat je verschillende bewegingen kunt maken zoals strekken, zijwaarts bewegen, draaien en voor-& achterwaarts buigen.

Vandaag in de korte serie oefen je de kat waarbij je de wervelkolom hol en bol maakt. Met de yoga live sessie op dinsdag 2 februari beweeg je de wervelkolom alle kanten uit. Op die manier houd je de wervelkolom zo flexibel en sterk mogelijk.



Ben je nog geen FitGirl-lid maar wil je wel graag meedoen met de live les(sen)?