Week 3: Kettlebell en bodyweight LIVE met Sarah

149 deelnemers

Deze live les start over:

.. dagen .. uren .. minuten .. seconden

Kettlebell en lichaamsgewicht
De oefeningen zijn relatief simpel, maar toch effectief en zwaarder dan je in eerste instantie zou denken.

Wij van Fitgirl, geloven in jou. De lessen zijn zo opgebouwd dat ze altijd even pittig aanvoelen en ook voor de nieuwste leden te volgen zijn. Ons motto: doe mee, kijk hoe ver je komt, kijk altijd naar wat je wel kunt en hoever je bent gekomen.

Vorige week stond de squat en de shoulder press centraal. Vandaag combineren we deze twee en noem je het ineens een THRUSTER. Ligt het tempo te hoog? Blijf lekker mee doen, het maakt vandaag niet uit dat jij een x aantal herhalingen niet hebt kunnen afmaken. Geef niet op en doe mee wat je mee kunt doen. Elke week zal je sterker en fitter worden.

Chat en vragen
Nu kan het voorkomen dat er echt een oefening is die je met geen mogelijkheid kunt meedoen. Tijdens de lessen laat ik regelmatig varianten op bepaalde oefeningen zien. Heb je toch nog vragen, gebruik hiervoor de chat, stel je vraag na de les en ik beantwoord je direct.

Ook zonder kettlebell
Mocht je (nog) niet in bezit zijn van een kettlebell dan is mogelijk om de oefeningen op basis van lichaamsgewicht mee te doen. Wel is mijn advies om toch iets gewicht te gebruiken zoals dummbbels of flessen water. Houd er wel rekening mee dat de workout zonder kettlebell minder intensief is.

Yoga - perfect plaatje?
Met yoga is niets goed of fout, het gaat erom hoe jij het ervaart, wat het met jou doet. De houdingen worden op de juiste manier ingesproken zodat ieder de oefening op haar (of zijn) eigen manier kan uitvoeren. Je beweegt in die mate zodat het ook bij jou past. Niet te veel, niet te weinig; écht leren voelen wat jouw mogelijkheden en grenzen zijn.
En daarom ziet het "perfecte" plaatje er voor iedereen anders uit!



Ben je nog geen FitGirl-lid maar wil je wel graag meedoen met de live les(sen)?