28 juni: UPPER BODY Kettlebell LIVE met Sarah en Natanja (week 4)

44 deelnemers

Deze live les start over:

.. dagen .. uren .. minuten .. seconden

Welkom bij week 4 van ons upper body bikini programma.

Vanaf 7 juni staat het upper body bikini LIVE programma centraal
4 weken lang
werken we aan sterkere armen & schouders, strakkere & plattere buik en natuurlijk vergeten we de billen niet ;)
De upper body challenge is een vervolg op ons BBB programma.
Heb je de eerste twee weken gemist, start hier met de training van week 1.

Hoe werkt het?
Volg de kettlebell live trainingen en herhaal de workout van maandag 2 a 3 keer per week.
Om snel voelbaar en zichtbaar resultaat te behalen is 1 keer per week trainen helaas niet voldoende. Om trainen leuk en afwisselend te houden kun je wel al onze trainingen mixen.

Kies 1 van de onderstaande schema's
Trainingsschema 1: train mee op: maandag kettlebell, dinsdag yoga, woensdag hoelahoep, vrijdag bodyweight. Alle trainingen zijn deze maand op elkaar afgestemd.

Trainingsschema 2: Volg de komende weken mijn upper body kettlebell live trainingen en herhaal deze 2 tot 3 keer per week. Wil je meer uit je trainingen halen, of ben je relatief stijf? Volg elke dinsdag yoga met Natanja.

Trainingsschema 3: Train op maandag mee en combineer de lessen met de Bodyhoop bikini challenge (deze is 6 juni van start gegaan). Op de maandag sla je de hoelahoep workout over.
Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen. sarah@fitgirl.nl

Hoe lang duurt een kettlebell les?
Kettlebell & Bodyweight duurt: 15 minuten
Yoga cooling down: 10 minuten
Na de les blijft 5 minuten de chat open staan. Op deze manier kun je direct vragen stellen aan Sarah en /of Natanja.



Ben je nog geen FitGirl-lid maar wil je wel graag meedoen met de live les(sen)?